businessman-running-diplomat_756176aaa1. Fiecare șef de trebuie să învețe în mod constant, să îşi mărească abilităţile, fiind un exemplu pentru echipa sa. Deseori, angajații preiau de la șeful lor de un model de abordare, comportament de viață, etc. în consecință, în cazul în care șeful devine un profesionist în diverse domenii, el va fi întotdeauna în măsură să ofere mai mult impact asupra oamenilor, care îl vor asculta şi îi vor urma exemplul.

2. Acordaţi o atenție deosebită angajaților care dau rezultate foarte bune. Şi mai puțină atenţie celor care creează probleme. Una dintre legile motivației spune – “ceia ce încurajezi, aceia şi ai” prin urmare, încurajând angajații cu probleme, veți obține mai multe probleme şi invers.

3. În mod obligatoriu, o dată în săptămână organizaţi ședințe. În cadrul acesteia, raportați doar despre sarcinile soluţionate, analizaţi planurile de viitor, anunţaţi ştirile pozitive, rezumați ceia ce aţi făcut. Nu discutaţi despre problemele companiei cu toţi angajaţii. Vorbiţi doar de bine!

4. În nici un caz nu primiţi de la subordonați “problema fără soluție.” Asigurați-vă ca fiecare angajat, la momentul raportării problemei, să vină cu metode de rezolvare a problemei.

5. Ridicați “moralul” angajaților și creaţi în colectiv o stare de spirit pozitivă. În ciuda simplității acestei acțiuni, este întotdeauna un rezultat bun.Businessman pulling a clock hand backwards

6. Informați partenerii și clienții cu privire la veştile bune care au loc în compania Dvs. Această acţiune se numește “relații publice”, PR – care are un impact asupra veniturilor companiei.

7. Managerul este acela – care:
1) pune sarcina;
2) se asigură de punerea sarcinii în aplicare. Este important ca sarcinile pe care le-ați stabilit, să fie clare pentru angajat și este de dorit ca acestea să fie făcute în scris. Acest lucru vă va ajuta să evitaţi denaturarea în îndeplinirea sarcinilor. Și asigurați-vă ca angajatul să ducă sarcina la bun sfârșit, fiindcă deseori şeful nu preia controlul asupra executării, dar introduce noi sarcini.

 

8. Încurajați angajații pentru faptul că ei oferă idei noi şi inovative, care ar putea îmbunătăți procesul de afaceri în compania Dvs. Salutați orice idee. Directorul nu dispune întotdeauna de timp pentru a studia sau a examina lucrul fiecărui departament. Şi respectiv, este foarte valoros faptul atunci când angajații preiau iniţiativa, vin cu propuneri și oferă soluții noi la probleme vechi.

Businessman talking on the phone9. Oferiţi timp angajatului. Nu există fraza „nu am timp pentru angajații mei.” Afacerea funcționează datorită oamenilor din ea.

10. Indiferent de situaţie – păstraţi calmul. Spiritele se vor calma iar impresiile rămân pentru întotdeauna. Comportamentul agresiv faţă de angajat îi distruge motivația.

11. Împărţiţi responsabilitatea. Nu uitaţi că sunteţi o echipă. Responsabilitatea se împarte, dar nu se delegă.

12. Instruiți angajații. Este important ca angajatul să îţi dezvolte competenţele şi aptitudinile. Participați la treninguri şi seminare, conferințe. Cunoașterea înseamnă putere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here