Networkingul sau cum stabilim corect legăturile de afaceri?

0
1400

Networking-ul înseamnă creșterea rețelei de contacte, fiind o metodă de succes pentru o comunicare eficientă cu potențialii parteneri și o bună modalitate de a avea acces direct către anumite persoane.
Relațiile sau legăturile de afaceri sunt un element important și o cheie spre succes a omului de afaceri. Acestea pot ajuta să desfășurați cu succes afacerile, să găsiți parteneri, investitori și clienții, să faceți o carieră de invidiat.

Contactele de afaceri trebuie stabilite și înmulțite. Cum este corect să efectuăm un networkig?
Poziționați toți omenii ca potențiale legături. Oricine, pe care îl întâlniți pe parcursul zilei poate deveni un partener de afaceri potențial sau un client fidel. Orice întâlnire poate servi motiv de o colaborare de durată.
Imaginea impecabilă. Oricine, dar absolut orișicine este întimpinat după înfățișare și după vestimentație. Chiar dacă sunteți un profesionist sau maestru în domeniul în care activați, imaginea șifonată sau încălțămintea murdară, nu vă face să arătați bine în fața la cineva. Pentru ca oamenii să dorească să vă cunoască, imaginea Dvs. trebuie să le inspire încredere și impresie plăcută. Din acest motiv, acuratețea și imaginea îngrijită trebuie să fie în agenda zilnică.

Fiți binevoitor și comunicabil – aceste calități vă ușurează viața în societate. Fiți de acord, că la nimeni nu le sunt pe plac omenii aroganți, posaci și ursuzi. Aceste calități în primul rând demonstrează lipsa de inteligență și de lipsa unei culturi și educații. Pe când, oamenii binevoitori sunt considerați a fi culți și inteligenți.

Evitați frica. Unora le este frică să înceapă primii o discuție ca să nu fie luați în râs sau să nu arate stupid. Fiți activ, nimeni nu va stabili contacte pentru Dvs. Selectați câteva teme generale care considerați că ar fi pe plac oamenilor și go forward!

Zâmbiți – un zâmbet sincer și frumos deschide uși și suflete spre comunicare.
Fiți sigur pe forțele și cunoștințele proprii. Omul sigur pe sine intră ușor în contact și nu îi este frică să îți expună părerea, se poartă cuviincios.

Manifestați sinceritate și interes vis-a-vis de viitorul contact.
Evitați maniera agresivă în comportament și discuții, nu impuneți punctul Dvs. de vedere. Fiindcă acestea dau dovadă de lipsa de respect față de interlocutor și nivel jos de intelect.
Plecați la timp – nu folosiți imediat după cunoștință contactele noi în favoarea Dvs.
Păstrați distanța. Chiar dacă persoana își dă seama că de fapt Dvs. intrați în conversație cu el nu în zadar, urmați anumite reguli de comportament decent – nu accesați direct subiectele de afaceri.
Finalizați corect discuția. În cazul în care ați reușit să obțineți informația necesară, nu finalizați imediat discuția. Persoana în cauză poate să se simtă inutilă și mai rău, folosită și poate refuza pe viitor comunicarea cu Dvs. Terminați conversația pe o notă pozitivă, mulțumiți interlocutorul pentru că va acordat timp și lăsați-l să cunoască că veți fi încântați să continuați o conversație pe viitor.

Mențineți contactele. Contactele de afaceri, la fel ca și oricare altele, trebuie să fie menținute. În caz contrar, oamenii de care nu sunteți interesați sau cărora nu le acordați timp și atenție, dispar din viața Dvs. Deci din când în când sunați partenerilor și interesați-vă de afacerile lor.

Fiți util. De facto, networkingul servește nu doar pentru obținerea beneficiilor personale, dar și pentru ajutorul reciproc. Cunoștințele Dvs. experiența, persoanele cunoscute pot fi folositoare noilor prieteni. Propuneți ajutor primul. Fiți recunoscător pentru ajutor. Veți putea crea un adevărat networking arunci când clienții și parteneri Dvs. se vor cunoaște între ei.

Fiți comutabil dar nu și obositor. Rețineți că important este calitatea contactelor și nu cantitatea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here